Lieve kralen klanten!!

Lieve kralen klanten!!

Wat zijn sommige klanten lief en wat houd ik op dit soort momenten zielsveel van mijn werk! Het leuke is van werken met hobbymaterialen dat je eigenlijk gewoon altijd werkt met gelijk gestemden, mensen die dezelfde passie delen, wat is dat toch fijn! Maar ook reacties en gesprekken met mede ondernemers waar je fijn ervaringen mee kunt delen, hoe mooi is dat toch!! Zo heb ik bijvoorbeeld al jaren contact met Marjo van de prachtige brocante winkel “Het Witte luik”. Ze verkoopt kant, bedels en van allerlei andere leuke dingen.

Gelukspoppetjes kopen

We helpen elkaar waar we kunnen en we verkopen op sommige gebieden wel veel hetzelfde! En toch zien we elkaar niet als concurrenten en staan we voor elkaar klaar met raad en daad! Ik moet vaak zo om Marjo lachen, om haar ervaringen en hoe ze dingen brengt en oplost, briljant gewoon.Ik ken haar al zo lang ’t Kralenstulpje bestaat. Soms horen we weken niets van elkaar en dan ineens gebeurt er weer van alles waardoor het contact weer intensiever is. Ik ben ontzettend dankbaar voor dit soort contacten.

Hetzelfde heb ik ook met Jans van Gelukspoppetjes.eu. We hebben al jaren fijn contact en ook Jans verkocht kralen en toebehoren en toch hebben we heel veel met elkaar gedeeld. Toen ze stopte met de kralen heb ik veel van haar mogen overnemen.

Kralen cadeautjes bij 't Kralenstulpje

Tevreden kralen klanten

Gisteren kreeg ik van een klant een hele lieve mail, zo’n mail die je ontroert. Ik had een nieuwsbrief gewijd aan mijn moeder. Ze heeft o.a. altijd cadeautjes gemaakt voor ’t Kralenstulpje. Daar was ze avonden aan avonden mee bezig met heel veel liefde en toewijding.

Dit berichtje kreeg ik gisteren van mevrouw De Rijke:

“Beste mevrouw De Jonge,

Het is alweer een maand geleden dat u schreef over uw moeder en haar bijdrage in de vorm van het maken van “bedankcadeautjes”. Ik wist gelijk wat u bedoelde, want ik heb die zakjes nog steeds (in mijn doos met tangetjes) en houd ze regelmatig in mijn handen. Gewoon té leuk om open te maken (ik realiseer me dat dit raar klinkt...)! Ik heb ze even op de foto gezet.

Hieronder nog wat correspondentie erover!

Op 6 januari 2016 schreef ik u : Dan heb ik eigenlijk nóg een vraagje (omdat ik er nu aan denk):

Ook bij deze zending zat weer zo’n leuk kaartje met een zakje kralen. Ik heb ze van mijn vorige zendingen nog allemaal bewaard! Eigenlijk omdat ik me steeds afvroeg zo’n zakje kralen etc. zitten om iets speciaals mee te maken, of dat het gewoon “een gezellige sortering” kralen is... 

En u antwoordde dezelfde dag met :

"Het is gewoon een gezellige sortering met kralen, hihi! Deze cadeautjes maakt mijn moeder altijd!"
Al met al een beetje late reactie (is hier even blijven liggen), maar ik wilde hem toch nog versturen.

Vriendelijke groeten (en tot een volgende bestelling),

 Mevrouw de Rijke. “

Wat ontzettend lief hé? Twee maanden later is mijn moeder ondanks jarenlang ziek zijn voor mij toch nog redelijk onverwacht overleden. Toen ik dit berichtje kreeg afgelopen zondag was ik best geraakt! Wat bijzonder dat mensen ook echt lezen en in zich opnemen wat je schrijft en hier op reageren. Dat doet echt wel iets met me.

Onlangs kreeg ik ook een hele leuke mail van Paula, ze heeft de mooie zaak “De vrolijke Engel”. Dit is een super leuke winkel met spirituele (cadeau) artikelen. Ze is al jaren klant bij ‘t Kralenstulpje en ze koopt met enige regelmaat organza cadeauzakjes bij me. Ik heb hele leuke en goede tips van haar gekregen en wat fijn dat een collega ondernemer zo open en eerlijk is en bepaalde dingen wil delen. Dat is tegenwoordig best bijzonder in een wereld dat vooral ondernemers krampachtig voor zichzelf bezig zijn. Ik vind het super mooi om elkaar te helpen en te steunen waar mogelijk.

En dit is het leuke berichtje van Paula:

"Hoi Esther,
Ik wilde even laten weten dat ik jullie nieuwsbrieven altijd erg leuk vind om te lezen! Je schreef in 1 van je vorige nieuwsbrieven dat een bedrijf aangeraden had om de nieuwsbrief juist zakelijk te houden en dat je dat niet meer wilde. Gelukkig schrijf je ze gewoon weer persoonlijker, want die zijn juist leuk om te lezen! Misschien juist ook omdat wij in een beetje een soortgelijke situatie zitten met de webshop, dus voor ons zijn jouw verhalen altijd leuk herkenbaar!"

Groetjes Paula”

Organza cadeauzakjes

En dan is er o.a. nog mijn lieve klant uit Belgie, Petra!  Ze is sieradenontwerpster van  creatiesjuwelen.be
Eens in de zoveel tijd komt ze samen met haar hele gezin afgreisd naar Scheemda om 't Kralenstulpje te bezoeken! We hebben altijd ontzettend leuk contact via de mail en telefonisch.

Dit soort berichtjes geven je echt een gevoel van bestaansrecht. Je doet het niet alleen om van te leven maar je merkt ook dat klanten echt waarderen wat je doet en met je meeleven. Iets van wat jij schrijft herkennen ze in hun eigen situatie, prachtig om te lezen.

Super blij wordt ik van deze prachtig mooie reacties van klanten.  Ook al is het buiten koud en regenachtig, hierdoor gaat bij mij de zon altijd weer schijnen.

Ontzettend bedankt!!!

Keurmerk kralenwinkel

Ik heb de afgelopen jaren zoveel leuke en lieve berichten mogen ontvangen van klanten en heel veel mooie positieve reviews bij het Keurmerk waar ik ben aangesloten, dat het tijd wordt om hier even weer bij stil te staan. Ik ben dankbaar voor al deze mooie reacties, dankbaar dat ik dit werk mag doen. Elke dag wordt ik nog steeds blij van de kralen, bedeltjes en alles wat erbij hoort.

Een paar weken geleden vroeg nog iemand naar mijn honden Pim en Diesel! Geweldig is dat! Deze lieve rakkers zijn inmiddels zwaar op leeftijd. Door een marketing bureau waar ik een aantal jaren mee gewerkt heb is me het advies gegeven de nieuwsbrieven zo zakelijk mogelijk te houden. Dit heb ik jarenlang ook geprobeerd, maar het voelde niet helemaal als mezelf. Ze gaven aan: "Niet iedereen houdt van honden, dus geen informatie delen over honden, maar alleen waar het werkelijk om gaat. Dit heb ik een tijdje vol gehouden maar ik de mis de creativiteit van het schrijven.

De laatste keer dat ik in mijn nieuwsbrief sprak over mijn twee grote liefdes, toen zagen ze er zo uit:

En nu zijn het twee oude bejaarden, grijs en stram maar nog altijd dol op elkaar, haha!

Ik zou het ook wel fijn vinden om jullie een keertje in het echt te kunnen zien en te spreken! Nu hebben we sinds kort dat klanten op afspraak wel langs kunnen komen om te kijken. Sommige mensen willen de artikelen toch eerst even goed bekijken voordat ze het via de site bestellen. En ik vind het wel leuk even gezellig een praatje! Het is beter om wel even van te voren te bellen of we er ook daadwerkelijk zijn tel: 0597-85 01 10.

Liefs Esther de Jonge

 

Terug naar de blogspagina

't Kralenstulpje, specialist in kralen en sieradenonderdelen

Blijf op de hoogte!

 

Over ons | Klantenservice | Korting & Sparen Verzending | Contact | Tel: +31(0)597-850110

 

 

 

 

Kom op onze V.I.P. lijst!

Kom op onze V.I.P. lijst!
En ontvang gratis e-book tutorials, korting en cadeautjes in onze nieuwsbrief!

Ik doe mee!

Waarom winkelen bij 't Kralenstulpje?
© 2009 - 2024 kralenstulpje.nl | sitemap | rss