Wat te doen bij klachten?

Webwinkelkeur
‘t Kralenstulpje is aangesloten bij Webwinkelkeur. Hierdoor bent u er zeker van dat we aan alle regels voldoen waar webwinkels zich aan moeten houden. Ook is onze webwinkel gecontroleerd door Bergman juridisch advies op de privacywet en de naleving hiervan.

Wij hopen natuurlijk dat alles perfect verloopt, maar inpakken blijft mensenwerk en ook wij zijn maar gewoon mensen en kunnen dus foutjes maken

We willen u vragen om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kralenstulpje.nl  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Heeft u betaald via Klarna?  Voor vragen kunt u bellen met de klantenservice van Klarna:
https://www.klarna.com/nl/klantenservice/   Telefoon:  020 - 80 82 852

Heeft u via Afterpay uw betaling lopen? Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met Afterpay: Klantenservice: 020 7 230 270

't Kralenstulpje spendeert weinig geld aan dure reclame. Wij investeren liever in service en betaalbare kwaliteit (u ziet de resultaten). Hierdoor is mond-tot-mond reclame echter uitermate belangrijk. Ons verzoek: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons weten op info@kralenstulpje.nl

Klik hier om terug te gaan naar Klantenservice

© 2009 - 2020 t Kralenstulpje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel