Kopers bescherming bij 't Kralenstulpje

 

’t Kralenstulpje is lid van Webwinkelkeur.

Hier kunt u dit checken! Check altijd of een keurmerk op een website echt is! Klik hiervoor op onderstaande afbeelding.

Wat betekent dit voor u als klant?

Dit betekent dat we ons aan strenge regels houden omdat we onze klanten een stukje vertrouwen en zekerheid willen bieden. Dit zijn niet alleen wettelijk geregelde regels maar wij gaan een stapje verder!

We hebben hart voor de zaak en hiervoor een manifest bij ons keurmerk ondertekend! Wij zijn niet eerder tevreden voordat onze klant echt blij is en alle kralen, werkmaterialen om sieraden te maken of andere artikelen zoals verpakkingsmaterialen displaymaterialen en prijslabeltjes  naar tevredenheid heeft ontvangen. Dit doen we al 11 jaar op deze manier en dit is ons visitekaartje.

Zo verzenden wij al onze pakketten naar het buitenland alleen via verzekerde pakketpost.

Dat is een stuk meer zekerheid voor de klant, raakt een pakket beschadigd waardoor er artikelen missen of een compleet pakket raakt zoek, dan gaat PostNL een onderzoek opstarten.

Dit doen we ook bij brievenbuspakjes die zoek raken. U heeft dus altijd de zekerheid dat u uw pakketje van ons krijgt!

U krijgt dan van ons een verklaring waarbij u (met de hand) aangeeft dat een pakket beschadigd is of niet is ontvangen, u plaatst hiervoor een handtekening, u maakt hiervan een foto en stuurt dit per email aan ons terug. Wij zorgen dan dat er meteen een nieuwe zending uw kant op komt!

Ook heeft u de zekerheid dat we de wet naleven voor wat betreft het retourrecht! Kijk hiervoor op onze retouren pagina onder klantenservice.

Wist u dat u nog meer extra zekerheid heeft wanneer u betaalt via Paypal? Mocht u een pakket niet ontvangen dan kunt u ook via Paypal een claim aanmaken! Paypal stort dan zonder pardon uw geld retour als er in uw voordeel wordt beslist! Ook geniet u bescherming wanneer u betaalt via een Creditcard. Natuurlijk lossen wij het probleem voor u op, want wij willen liever geen slechte beoordelingen bij ons keurmerk, maar u heeft altijd nog extra zekerheid achter de hand.

Dit zelfde telt ook voor achteraf betalen via Klarna:

Heeft u voor “Achteraf betalen” gekozen? Dan hoeft u niet te betalen voor u uw artikelen heeft ontvangen. Als de artikelen niet worden bezorgd kunt u het volgende doen:

  1. Dubbelcheck of  u geen berichten van de bezorgdienst of webwinkel heeft gemist.
  2. U meldt het probleem bij ’t Kralenstulpje via info@kralenstulpje.nl en wij lossen het op! Maar voor extra zekerheid kunt u het volgende ook doen, stel we zouden geen gehoor geven:
  3. Gebruik de optie “Meld een probleem” op Klarna.nl of in de Klarna App.
  4. Klarna u uit te zoeken waar uw artikelen zijn. U hoeft niet te betalen terwijl Klarna uitzoekt wat er gebeurd is. Als duidelijk wordt dat uw bestelling niet bij u is bezorgd dan hoeft u Klarna niet te betalen. (maar dit altijd in overleg met Klarna, dit gaat buiten ’t Kralenstulpje om. U kunt natuurlijk niet bij beide tegelijk claimen, Klarna zal altijd eerst contact opnemen met ons om te kijken wat wij eraan hebben gedaan. Voor vragen kunt u bellen met de klantenservice van Klarna:
    https://www.klarna.com/nl/klantenservice/   Telefoon:  020 - 80 82 852

Mocht u ondanks al onze goede zorgen toch nog klachten hebben, waar kunt u dan terecht?

We willen u vragen om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kralenstulpje.nl  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

't Kralenstulpje spendeert weinig geld aan dure reclame. Wij investeren liever in service en betaalbare kwaliteit (u ziet de resultaten). Hierdoor is mond-tot-mond reclame echter uitermate belangrijk. Ons verzoek: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons weten op info@kralenstulpje.nl

 

Klik hier om terug te gaan naar Klantenservice

 

© 2009 - 2021 t Kralenstulpje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel