Wij leveren vrijwel alles alles meteen vanuit de voorraad.
Actuele uitleveringstijd: binnen 1 á 2 werkdagen (na ontvangst van betaling)

A. Hoe kan ik bestellen?
B. Verschillende betaalopties.
C. Algemene informatie.
D. Verzenden en de kosten.
E. Garantie
F. Afkoelingsperiode, recht van retour
G. Ruilingen en procedure.

scheidingslijn1.gif

A. Hoe kan ik bestellen?

In onderstaande korte video wordt stap voor stap uitgelegd hoe u een bestelling kunt plaatsen bij 't Kralenstulpje.

Als u iets wilt bestellen klikt u op het betreffende product en voegt u toe aan uw winkelwagen. Mocht u een vergissing hebben gemaakt dan kunt u op het X klikken en het product wordt uit het overzicht verwijderd.

U kunt de hoeveelheid aangeven die u wilt bestellen. En u kunt meteen zien wat u  betaalt voor het verzenden. Als u verder wilt winkelen dan kunt op de knop klikken onderaan de bestelling. U komt weer terug bij de artikelen. Mocht u klaar zijn met bestellen dan klikt u op "Betaalwijze" boven aan de pagina.

U geeft uw betaal methode aan en klikt onderaan op “naar de kassa”. Hier voert u uw gegevens in. In het volgende veld bevestigt u de bestelling.

U krijgt automatisch een BTW factuur in PDF- bestand bij uw orderbevestiging meegezonden en anders tijdens het verzendberichtje.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

scheidingslijn1.gif

B. Verschillende betaalopties

U kunt o.a. betalen via via Ideal, dan heeft u de bestelling sneller in huis, de betaling staat meteen bijgeschreven. Ideal is bij ons gratis. Gewoon overmaken kan natuurlijk zonder kosten!

ideal-logo.gifdirect.jpg mrcash.jpg   apmarketinghuisstijl20100712logo-middelgroen-fc-groot.jpgpaypal.png

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay. (kosten €. 1,50 per transactie)

Afterpay voert voor www.kralenstulpje.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij www.kralenstulpje.nl betalen met een digitale acceptgiro vanaf een bedrag van €. 5,00 tot een bedrag van €. 100,00 als u voor de eerste keer betaald via AfterPay. Bent u bekend bij AfterPay dan kunt u betalen tot een bedrag van €. 200,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product vooraf betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.  Klantenservice: 020 7 230 270

Ook kunt u o.a. via Paypal betalen, alleen wordt er standaard extra €. 3,50 voor o.a. pakketpost in rekening gebracht + 3,4% kosten over het totaalbedrag voor Paypal. Er vindt geen teruggave van "teveel betaalde" (verzend) kosten plaats. Dit zijn de kosten welke u aanvaart bij het gebruiken van Paypal. Nogmaals, gewoon overmaken is geheel gratis! Bestellingen die zijn betaald via Paypal, worden standaard als pakketpost met een track & tracecode verzonden.

Betaalkosten:

Gewoon overmaken: Gratis
Ideal : Gratis

AfterPay €. 1,50 per transactie
Bancontact & Mr. Cash, Sofortbanking & Directebanking  €. 0,75 + 1,5% per transactie

Paypal €. 1,18+ 3,4% per transactie
Creditcard Mastercard en Visa €. 1,18 + 2,8% per transactie
 

Betalen bij afhalen: Bestellingen kunnen worden afgehaald aan de Stationsstraat 11a, 9679 EA te Scheemda, op werkdagen van van 9 :00 uur t/m 16.30 uur . Mocht dit niet lukken, dan kunt u beter kiezen voor verzenden.

ABN-AMRO:

Iban: NL82ABNA0497378515
BIC:   ABNANL2A
T.n.v. E.M. de Jonge, Scheemda

scheidingslijn1.gif

C. Algemene informatie:

Kortingen bij kortingsacties zijn alleen geldig wanneer u binnen 5 werkdagen heeft betaald.
Zaterdag en zondag zijn geen werkdagen.

Is er na 5 werkdagen nog geen betaling onderweg dan krijgt u van ons een nieuwe aangepaste orderbevestiging zonder de korting. Dit telt alleen voor acties.

Belangrijk: Als u bijvoorbeeld bij een artikel ziet staan "op voorraad 2 stuks", dan kan dit ook betekenen dat er 2 setjes op voorraad zijn, afhankelijk van de omschrijving van het object. Voorbeeld 30 stuks kralen voor €. 1,50 (voorraad 2 stuks) Dit zijn dan 2 setjes van 30 kralen.

Let op: Wanneer er vermeld staat bij een artikel zilver, goud of brons dan gaat dit om de kleur.
Ik verkoop vooralsnog geen echt goud. Wel verkoop ik echt zilver, maar als dit het geval is, dan staat het erbij vermeld.

(Type) fouten: Het vullen van een webwinkel is mensenwerk. Ongetwijfeld zal er daarom hier en daar een foutje in zitten. Als dat tot onduidelijkheid of vragen leidt, stuurt u me dan alstublieft een mailtje.

Ruilen en reclamaties binnen 14 werkdagen. Komt de reclamatie of verzoek tot ruiling na 14 werkdagen dan bestaat de kans dat uw verzoek niet meer in behandeling kan worden genomen.  Bij retouren en ruilingen altijd een kopie van de orderbevestiging of factuur bijvoegen. Zonder deze gegevens kunnen wij onmogelijk uw bestelling traceren en in behandeling nemen.

scheidingslijn1.gif

D. Verzenden en de kosten.

Zodra de betaling binnen is worden de artikelen vaak dezelfde dag, soms binnen twee, maximaal binnen 3 werkdagen naar u verzonden. Mocht het echt spoed hebben, kijkt u dan even onder spoedservice. Op het moment van verzenden krijgt u hiervan een emailtje.

Hieronder staan de tarieven die tijdens het bestelproces automatisch berekend worden. Deze tarieven zijn bij hele kleine orders beneden de 250 gram inclusief handelingskosten.
 

Verzendkosten
Wij verzenden uw bestelling via PostNL. Voor verzending gelden de algemene voorwaarden van PostNL.

Binnen Nederland pakketpost met track & trace
Het leveringstarief voor een pakket met track & trace is € 6,95 incl. BTW.
Uw pakket wordt altijd via pakketpost verzonden (My Parcel via PostNL)

Binnen Nederland brievenbuspakje met  track & trace

Een brievenbuspakje is een klein pakje dat door de brievenbus past en kan daarom altijd bezorgd worden, ook als de ontvanger niet thuis is. Het tarief is van toepassing bij zendingen tot 2 kg, ongeacht het exacte gewicht van de zending, met een maximale afmeting van 3,2 x 26,5 x 38cm.De kosten hiervan zijn €. 3,95 incl. BTW

De pakketjes die niet kunnen worden bezorgd kunnen pas de dag ná verzending s'avonds om 18.15 uur worden getraceerd via de track & trace site.

Binnen Nederland brievenbuspost zonder track & trace (postzegels)

Brievenbuspost tot 250 gram €. 3,12
Brievenbuspost tot 2 kilo        €. 3,95

Brievenbuspost (zonder track & Trace) is voor uw eigen risico. Wij kunnen namelijk nadat uw zending is verstuurd uw bestelling niet traceren.

Indien u heeft gekozen voor brievenbuspost maar uw bestelling blijkt niet niet door de brievenbus te  passen dan krijgt u hiervan achteraf bericht, wij moeten u dan nog om een kleine bijdrage vragen voor de verzending via pakketpost. Besteld u voor een groot bedrag dan raden wij u aan om te kiezen voor de basisverzending met Track & Trace, dit kan al vanaf €. 5,50. Brievenbuspost kunnen wij niet traceren.

Gratis verzending vanaf 50 euro

Bij een bestelling vanaf €. 50,00 betaalt u géén verzendkosten binnen Nederland (Standaard verzending)
Bij een bestelling vanaf €. 100,00 betaalt u géén verzendkosten meer naar Belgie en Duitsland (Standaard verzending)
Bij een bestelling vanaf €. 200,00 betaalt u géén verzendkosten binnen Europa (Standaard verzending)


Buitenland
Duitsland en Belgie pakketpost met track & trace €. 9,00
Brievenbuspost internationaal tot   250 gram €. 5,75
Brievenbuspost internationaal tot 2.000 gram €.9,00

Europa pakketpost met Track & Trace tot 2kg €. 13,00
Europa pakketpost met Track & Trace tot 5kg €. 19,50

Zendingen naar andere landen op aanvraag.

Bent u ondernemer in Belgie (of een ander EU land) met een geldig BTW nummer? Dan is het vanaf nu technisch ook mogelijk om de artikelen geleverd te krijgen zonder BTW! Dus: BTW 0% levering naar België bij intracommunautaire levering. Zet u dit dan in de opmerkingen samen met uw BTW nummer en wacht u met betalen totdat uw BTW nummer geverifieerd is en u een nieuwe factuur heeft ontvangen.

Zo past u de verzendwijze aan:

scheidingslijn1.gif

E. Garantie:

U heeft bij 't Kralenstulpje natuurlijk recht op een deugdelijk product. Een product moet voldoen aan de verwachtingen die de consument ervan mag hebben. Voldoet een product niet aan wat een consument redelijkerwijs mag verwachten op basis van de koopovereenkomst? Dan kan er sprake zijn van ‘non conformiteit’.
In dat geval zal 't Kralenstulpje het product repareren of vervangen. Dat moet wel binnen een redelijke termijn gebeuren.

Wat is een ondeugdelijk product?

Een product dat niet aan de verwachtingen voldoet die een consument ervan mag hebben, kan ondeugdelijk zijn. Een product is ondeugdelijk als het:

    niet (goed) werkt
    niet compleet is
    beschadigd is
    niet werkt zoals door de verkoper of de fabrikant in bijvoorbeeld reclame is toegezegd
    niet voldoet aan de opgegeven specificaties

De Afnemer is verplicht de producten bij aflevering nauwkeurig te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Maat- kleur, en kwantiteitsverschillen binnen een marge van 5% ten opzichte van de op de internetsite afgebeelde producten zijn niet voor reclame vatbaar en gelden derhalve als een levering binnen de normen van de gesloten overeenkomst.
Indien de Afnemer van mening is dat de producten niet aan het in de overeenkomst bepaalde beantwoorden, dient de Afnemer hiervan binnen veertien (14) dagen na aflevering van de producten melding te doen aan`t Kralenstulpje.

F. Afkoelingsperiode, recht van retour, ontbindingsrecht

1. Nadat de particuliere klant het door hem/haar bestelde product heeft ontvangen, heeft deze klant de bevoegdheid om binnen veertien(14) werkdagen na de ontvangst van dit product, de onderliggende overeenkomst met ‘t Kralenstulpje te ontbinden. Hierna heeft de klant nog eens 14 werkdagen de tijd om het product retour te zenden. De klant hoeft hiervoor geen reden op te geven. Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dan dient hiervoor dit formulier in te vullen. Deze kunt u hier downloaden.

Bij retourzending heeft ‘t Kralenstulpje naast vergoeding van de gemaakte kosten recht op een naar redelijkheid vast te stellen deel van de totale vergoeding, met inachtneming van de reeds verrichte werkzaamheden.

De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper zijn naar schatting €. 6,95.

Uitzonderingen

Niet particuliere klanten, zoals bedrijven, instellingen en verenigingen kunnen bij 't Kralenstulpje wel ruilen, maar geen gebruik maken van het ontbindingsrecht. Het retourrecht of ontbindingsrecht geldt niet bij afname artikelen welke `t Kralenstulpje speciaal voor u moet bestellen zoals  bijvoorbeeld gepersonaliseerde naam labeltjes. Voor u op maat geknipte artikelen zoals kant, suede veter, memory wire, jasseron ketting, lint en touw worden niet retour genomen. Deze vallen onder de leveringen die speciaal in opdracht van de consument zijn verricht. Indien u veronderstellingen heeft gedaan over producteigenschappen of leveringsomstandigheden die niet worden ondersteund door informatie op de site en/of die u niet eerst heeft geverifieerd bij 't Kralenstulpje, kunt u ten hoogste een tegoedbon ontvangen.

2. Indien de klant de overeenkomst ingevolge artikel 7.1 van onze voorwaarden wenst te ontbinden, dient de klant dit schriftelijk (via e-mail, of brief) aan ‘t Kralenstulpje te melden. De klant dient het product - na overleg met ‘t Kralenstulpje - te sturen naar een door ‘t Kralenstulpje vastgesteld retouradres. Dit dient te gebeuren in de originele verpakking voorzien van naam, adres en ordernummer. Retourzendingen welke niet zijn voorzien van een briefje met naam, adres en ordernummer, kunnen door ons helaas niet in behandeling worden genomen.

scheidingslijn1.gif

G. Ruilingen en procedure:

Retournering & ruilingen van een artikel dient altijd plaats te vinden in overleg met ‘t Kralenstulpje.

Neem daarom altijd vooraf contact met ons via info@kralenstulpje.nl op indien u een artikel wilt retourneren. Vermeld hierbij altijd een ordernummer. "U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van uw bestelling.

Vult u bij een ruiling altijd dit formulier in en stuur dit samen voldoende gefrankeerd met een kopie van uw factuur of orderbevestiging en de retourzending naar:

't Kralenstulpje
T.a.v. Esther de Jonge
Parklaan 2a
9679HH Scheemda

Let op! Dit is het enige juiste retour adres. De Stationsstraat 11a is een bezoekadres, we kunnen hier geen post ontvangen!

Verzending aan ‘t Kralenstulpje

Een retourzending is voor rekening en risico van u als koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van een retourzending.

Uw retourzending dient verpakt te zijn in de originele verpakking en voorzien te zijn van een retour formulier en (een kopie van) de orderbevestiging of  factuur. Op deze orderbevestiging/factuur dient u duidelijk te vermelden welk artikel u retour stuurt.

Onvolledige retourzendingen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

Hier kunt u het retour formulier downloaden

Zodra de artikelen goed bij ons binnen zijn gekomen krijgt u van ons een kortingscode waarmee u de nieuwe artikelen kunt bestellen.

Als er iets retour wordt gestuurd en het bestelbedrag komt beneden de 50 euro dan zijn de verzendkosten niet meer gratis. Deze zullen dan in mindering worden gebracht op het retour te ontvangen bedrag.

Stel: U koopt voor 50 euro aan artikelen (deze worden binnen Nederland gratis verzonden) maar u stuurt voor 30 euro retour, dat zou dan betekenen dat u voor 20 euro aan artikelen houdt, zonder  hier verzendkosten voor te hebben betaald.
Wij hopen op uw begrip.

Voor België telt dezelfde regel, maar bij België verzenden we vanaf 100 euro gratis.

't Kralenstulpje spendeert weinig geld aan dure reclame. Wij investeren liever in service en betaalbare kwaliteit (u ziet de resultaten). Hierdoor is mond-tot-mond reclame echter uitermate belangrijk. Ons verzoek: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons weten op info@kralenstulpje.nl

Wat te doen bij klachten?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kralenstulpje.nl  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

't Kralenstulpje spendeert weinig geld aan dure reclame. Wij investeren liever in service en betaalbare kwaliteit (u ziet de resultaten). Hierdoor is mond-tot-mond reclame echter uitermate belangrijk. Ons verzoek: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons weten op info@kralenstulpje.nl

Niets van deze site mag zonder mijn uitdrukkelijke schriftelijke toestemming worden overgenomen "dit werk is auteursrechtelijk beschermd". (Copyright ©)

© 2009 - 2017 `t Kralenstulpje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.