Bestel & betaalinformatie

Welke voordelen heeft het om te bestellen bij 't Kralenstulpje?

1.   't Kralenstulpje is veilig en betrouwbaar, we hebben een Webwinkel Keurmerk
2.   We zijn 5 dagen van maandag t/m vrijdag per week persoonlijk telefonisch bereikbaar op 0597-85 01 10
3.   U kunt 7 dagen per week bij ons bestellen 24/7!
4.   We verzenden alles met PostNL, dat is toch verreweg de snelste en betrouwbaarste verzender.
5.   Meer dan 20.000 artikelen meteen leverbaar vanuit voorraad, een compleet aanbod bij één webwinkel.
6.   Vanaf 50 euro leveren we gratis binnen Nederland en vanaf 100 euro leveren we gratis naar o.a. België en Duitsland.
7.   We verzenden snel, zeker binnen 2 tot 3 werkdagen
8.   We verpakken de bestelling leuk voor u in, vaak in een organza cadeau zakje, indien mogelijk.
9.   Wij doen nooit moeilijk over ruilingen.
10.  Niet goed, geld retour zie voorwaarden.
11.  Goedkoopste prijsgarantie, zie voorwaarden.
12.  Betalen via Ideal (Klarna) is bij ons gratis.
13.  We bieden de mogelijkheid tot achteraf betalen via Klarna
14.  Heeft u iets nodig wat er niet is, dan onderzoeken we de mogelijkheid of we dit voor u kunnen gaan bestellen.
15.  Wij luisteren graag naar uw tips en adviezen en proberen altijd klantgericht te denken.
16.  Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief dan komen er regelmatig kortingsacties en gratis cadeautjes voorbij!
17.  Vanaf een bepaald bestelbedrag kunt u een gratis cadeautje meebestellen!
18.  't Kralenstulpje bestaat 8 jaar, dus jarenlange ervaring op het gebied van kralen en bijbehorende materialen.
19.  We hebben ook nog staffel en ondernemerskortingen, klik hier!
20. Achteraf betalen via Klarna is bij ons gratis!

Actuele uitleveringstijd: binnen 1 á 3 werkdagen (na ontvangst van betaling)

A. Hoe kan ik bestellen?
B. Hoe kan ik betalen?
C. Algemene informatie.
D. Verzenden en de kosten.
E. Garantie
F. Afkoelingsperiode, recht van retour
G. Ruilingen en procedure.

scheidingslijn1.gif

A. Hoe kan ik bestellen?

In onderstaande korte video wordt stap voor stap uitgelegd hoe u een bestelling kunt plaatsen bij 't Kralenstulpje.

Als u iets wilt bestellen klikt u op het betreffende product en voegt u toe aan uw winkelwagen. Mocht u een vergissing hebben gemaakt dan kunt u op het X klikken en het product wordt uit het overzicht verwijderd.

U kunt de hoeveelheid aangeven die u wilt bestellen. En u kunt meteen zien wat u  betaalt voor het verzenden. Als u verder wilt winkelen dan kunt op de knop klikken onderaan de bestelling. U komt weer terug bij de artikelen. Mocht u klaar zijn met bestellen dan klikt u op "Winkelwagen" boven aan de pagina.

U geeft uw betaal methode aan en klikt onderaan op “naar de kassa”. Hier voert u uw gegevens in. In het volgende veld bevestigt u de bestelling.

U krijgt automatisch een BTW factuur in PDF- bestand bij uw orderbevestiging meegezonden en anders tijdens het verzendberichtje.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

scheidingslijn1.gif

B. Hoe kan ik betalen?

1. We werken nu samen met Klarna. Klarna biedt een achteraf betalen check out aan
met alternatieve betaal mogelijkheden zoals  Ideal, een éénmalige machtiging, creditcard,
Sepa overboeking en Direct Banking en dit alles voor u als klant zonder extra kosten!
Voor vragen kunt u bellen met de klantenservice van Klarna:
https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Er zijn (tenzij u kiest voor Paypal) geen betaalkosten meer, ook niet voor achteraf betalen!
U hoeft maar één keer de betaalprocedure door te lopen, de volgende keer wanneer u besteld bij 't Kralenstulpje staat alles al klaar!

Betalen bij afhalen kan ook nog gewoon (niet schrikken van de geschatte verzendkosten) Dit is aan te passen nadat u een paar stappen verder bent in de betaalprocedure. U kiest dan ipv de andere opties voor: Betalen bij afhalen, de verzendkosten komen dan te vervallen. 

2. U kunt betalen via Paypal (Let op: wel betaalkosten bij Paypal)

paypal.png

Ook kunt u o.a. via Paypal betalen, alleen wordt er dan standaard extra betaalkosten €. 1,18 + 3,4% kosten over het totaalbedrag in rekening gebracht voor Paypal. Dit zijn de kosten welke u aanvaart bij het gebruiken van Paypal.  Alle bestellingen worden standaard als pakketpost of als brievenbuspakje met een track & tracecode verzonden.

3. U kunt ervoor kiezen uw betaling af te halen aan de Stationsstraat 11a in Scheemda en hier kontant en gepast betalen.

Betaalkosten:

Klarna checkout: Gratis

Paypal €. 0,34+ 3,4% per transactie

Betalen bij afhalen: Bestellingen kunnen worden afgehaald aan de Stationsstraat 11a, 9679 EA te Scheemda, op werkdagen van van 9 :00 uur t/m 16.30 uur . Mocht dit niet lukken, dan kunt u beter kiezen voor verzenden.

ABN-AMRO:

Iban: NL82ABNA0497378515
BIC:   ABNANL2A
T.n.v. E.M. de Jonge, Scheemda

Onder rembours is helaas niet mogelijk. Helaas worden pakketjes wel eens geweigerd en dan heeft 't Kralenstulpje een hoop kosten gemaakt voor niets.

Steeds vaker krijgt ’t Kralenstulpje de vraag of het te betalen bedrag ook opgestuurd mag worden per post. We willen dat vanaf nu wel accepteren, maar het opsturen van geld is volledig voor eigen risico. We adviseren dan ook om dit aangetekend te doen. U kunt gewoon de bestelling plaatsen zoals gebruikelijk en dan kiezen voor de optie: Vooraf overmaken. In de opmerkingen vermeldt u dan dat u het geld per post gaat versturen.

Dit kunt u dan versturen naar: 

’t Kralenstulpje
T.a.v. Esther de Jonge
Parklaan 2a
9679 HH Scheemda.

Zodra het geld door ons is ontvangen ontvangt u een berichtje dat uw pakket wordt verzonden.

 

 

C. Algemene informatie:

Kortingen bij kortingsacties zijn alleen geldig wanneer u binnen 5 werkdagen heeft betaald.
Zaterdag en zondag zijn geen werkdagen.

Is er na 5 werkdagen nog geen betaling onderweg dan krijgt u van ons een nieuwe aangepaste orderbevestiging zonder de korting. Dit telt alleen voor acties.

Op speciaal voor u bestelde artikelen kan geen korting worden gegeven. U kunt per bestelling maar één kortingscode gebruiken. U dient dus een afweging te maken of u uw tegoed wilt gebruiken of mee wilt doen met een actie. U kunt dan uw tegoed later gebruiken, deze blijft onbeperkt geldig.

Belangrijk: Als u bijvoorbeeld bij een artikel ziet staan "op voorraad 2 stuks", dan kan dit ook betekenen dat er 2 setjes op voorraad zijn, afhankelijk van de omschrijving van het object. Voorbeeld 30 stuks kralen voor €. 1,50 (voorraad 2 stuks) Dit zijn dan 2 setjes van 30 kralen.

Let op: Wanneer er vermeld staat bij een artikel zilver, goud of brons dan gaat dit om de kleur.
Ik verkoop vooralsnog geen echt goud. Wel verkoop ik echt zilver, maar als dit het geval is, dan staat het erbij vermeld.

(Type) fouten: Het vullen van een webwinkel is mensenwerk. Ongetwijfeld zal er daarom hier en daar een foutje in zitten. Als dat tot onduidelijkheid of vragen leidt, stuurt u me dan alstublieft een mailtje.

Ruilen en reclamaties binnen 14 werkdagen. Komt de reclamatie of verzoek tot ruiling na 14 werkdagen dan bestaat de kans dat uw verzoek niet meer in behandeling kan worden genomen.  Bij retouren en ruilingen altijd een kopie van de orderbevestiging of factuur bijvoegen. Zonder deze gegevens kunnen wij onmogelijk uw bestelling traceren en in behandeling nemen.

D. Verzenden en de kosten.

Zodra de betaling binnen is worden de artikelen vaak dezelfde dag, soms binnen twee, maximaal binnen 3 werkdagen naar u verzonden. Mocht het echt spoed hebben, belt u dan even naar ons toe, we kunnen geen garanties geven, maar we doen ons best om uw bestelling nog te verwerken mits er voor 15:00 uur s'middag is besteld.
Via de mail kunnen wij geen "spoed" garanderen, we lezen de mail ook vaak pas s'avonds. Ook kunnen we vooraf niet zeggen hoe snel PostNL is. Dus garanties voor: "de volgende dag in huis" kunnen we helaas nooit geven. Op zaterdag en zondag zijn we gesloten en worden er dus geen bestellingen verwerkt.

Verzendkosten
Wij verzenden uw bestelling via PostNL. Voor verzending gelden de algemene voorwaarden van PostNL.

Hieronder staan de tarieven die tijdens het bestelproces automatisch berekend worden.

Binnen Nederland
Brievenbuspostpost €. 3,95 *
Pakketpost met track & trace €. 5,50

Verzenden wij met postzegels dan is het tarief incl.betaalkosten,  handelings en verpakkingskosten.

* Bij bestellingen van minder dan 10 euro krijgt u geen track & tracecode. Wij hebben op deze kleine bestellingen het restant geld nodig om onze artikelen te verpakken.

Gratis verzending vanaf 50 euro

Bij een bestelling vanaf €. 50,00 betaalt u géén verzendkosten binnen Nederland (Standaard verzending)
Bij een bestelling vanaf €. 100,00 betaalt u géén verzendkosten meer naar Belgie en Duitsland (Standaard verzending)
Bij een bestelling vanaf €. 200,00 betaalt u géén verzendkosten binnen Europa (Standaard verzending)

Buitenland
Duitsland en België verzekerde pakketpost met track & trace €. 7,95

Zendingen naar andere landen op aanvraag.

 

 

E. Garantie:

U heeft bij 't Kralenstulpje natuurlijk recht op een deugdelijk product. Een product moet voldoen aan de verwachtingen die de consument ervan mag hebben. Voldoet een product niet aan wat een consument redelijkerwijs mag verwachten op basis van de koopovereenkomst? Dan kan er sprake zijn van ‘non conformiteit’.
In dat geval zal 't Kralenstulpje het product repareren of vervangen. Dat moet wel binnen een redelijke termijn gebeuren.

Wat is een ondeugdelijk product?

Een product dat niet aan de verwachtingen voldoet die een consument ervan mag hebben, kan ondeugdelijk zijn. Een product is ondeugdelijk als het:

    niet (goed) werkt
    niet compleet is
    het een onjuist product is
    beschadigd is
    niet werkt zoals door de verkoper of de fabrikant in bijvoorbeeld reclame is toegezegd
    niet voldoet aan de opgegeven specificaties

Retourzending bij klachten dienen te geschieden in de originele verpakking volgens onze instructies* of anders dient u de verzendkosten zelf te voldoen. * U dient vooraf een mail naar ons te sturen wilt u voor gratis retourzending in aanmerking komen, zodat wij u vooraf instructies kunnen geven.

De Afnemer is verplicht de producten bij aflevering nauwkeurig te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Maat- kleur, en kwantiteitsverschillen binnen een marge van 5% ten opzichte van de op de internetsite afgebeelde producten zijn niet voor reclame vatbaar en gelden derhalve als een levering binnen de normen van de gesloten overeenkomst.
Indien de Afnemer van mening is dat de producten niet aan het in de overeenkomst bepaalde beantwoorden, dient de Afnemer hiervan binnen veertien (14) dagen na aflevering van de producten melding te doen aan`t Kralenstulpje.

F. Afkoelingsperiode, recht van retour, ontbindingsrecht

1. Nadat de particuliere klant het door hem/haar bestelde product heeft ontvangen, heeft deze klant de bevoegdheid om binnen veertien (14) werkdagen na de ontvangst van dit product, de onderliggende overeenkomst met ‘t Kralenstulpje te ontbinden. Hierna heeft de klant nog eens 14 werkdagen de tijd om het product retour te zenden. De klant hoeft hiervoor geen reden op te geven. Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dan dient hiervoor dit formulier in te vullen. Deze kunt u hier downloaden.

Bij retourzending heeft ‘t Kralenstulpje naast vergoeding van de gemaakte kosten recht op een naar redelijkheid vast te stellen deel van de totale vergoeding, met inachtneming van de reeds verrichte werkzaamheden.

De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper zijn naar schatting €. 6,95.

Uitzonderingen

Niet particuliere klanten, zoals bedrijven, instellingen en verenigingen kunnen bij 't Kralenstulpje wel ruilen, maar geen gebruik maken van het ontbindingsrecht. Het retourrecht of ontbindingsrecht geldt niet bij afname artikelen welke `t Kralenstulpje speciaal voor u moet bestellen zoals  bijvoorbeeld gepersonaliseerde naam labeltjes. Deze vallen onder de leveringen die speciaal in opdracht van de consument zijn verricht.

2. Indien de klant de overeenkomst ingevolge artikel 7.1 van onze voorwaarden wenst te ontbinden, dient de klant dit schriftelijk (via e-mail, of brief) aan ‘t Kralenstulpje te melden. De klant dient het product - na overleg met ‘t Kralenstulpje - te sturen naar een door ‘t Kralenstulpje vastgesteld retouradres. Dit dient te gebeuren in de originele verpakking voorzien van naam, adres en ordernummer. Retourzendingen welke niet zijn voorzien van een briefje met naam, adres en ordernummer, kunnen door ons helaas niet in behandeling worden genomen, omdat we deze niet kunnen traceren.

G. Ruilingen en procedure:

Als u een bestelling heeft geplaatst met Klarna en (een deel van) de bestelling wilt retourneren, denk dan aan het volgende:

1. Laat de webwinkel weten dat u (een deel van) de bestelling gaat retourneren en volg de retourinstructies van de webwinkel bij het retourneren. Zorg ervoor dat u de retour verzendt met een zendingsnummer en dat u dit nummer goed bewaart totdat de retourzending is verwerkt.

2. Log hier in en klik op de factuur waarvan u product(en) gaat retourneren. Kies ‘Retourzending melden’ en bevestig door te klikken op ‘Ik heb producten teruggestuurd’.

3. Zodra de webwinkel de retourzending heeft ontvangen, zal de factuur worden bijgewerkt en zult u een bevestiging ontvangen via e-mail. U kunt ook hier inloggen voor de bijgewerkte gegevens van de factuur en om te kijken of er nog een bedrag is overgebleven om te betalen.

Retournering & ruilingen van een artikel dient altijd plaats te vinden in overleg met ‘t Kralenstulpje.

Neem daarom altijd vooraf contact met ons via info@kralenstulpje.nl op indien u een artikel wilt retourneren. Vermeld hierbij altijd een ordernummer. "U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van uw bestelling.

Vult u bij een ruiling indien mogelijk dit formulier in en stuur dit samen voldoende gefrankeerd met als het kan een kopie van uw factuur of orderbevestiging en de retourzending naar:

't Kralenstulpje
T.a.v. Esther de Jonge
Parklaan 2a
9679HH Scheemda

Let op! Dit is het enige juiste retour adres. De Stationsstraat 11a is een bezoekadres, we kunnen hier geen post ontvangen!

Verzending aan ‘t Kralenstulpje

Een retourzending is voor rekening en risico van u als koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van een retourzending.

Uw retourzending dient verpakt te zijn in de originele verpakking en het liefst voorzien te zijn van een retour formulier of (een kopie van) de orderbevestiging of  factuur. Op deze orderbevestiging/factuur dient u duidelijk te vermelden welk artikel u retour stuurt.

Onvolledige retourzendingen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen omdat deze door ons niet zijn te traceren.

Hier kunt u het retour formulier downloaden

Zodra de artikelen goed bij ons binnen zijn gekomen krijgt de particuliere klant van ons het geld retour of in overleg een kortingscode waarmee u de nieuwe artikelen kunt bestellen. De niet particuliere klant zoals zakelijke klanten krijgen van ons een kortingscode waarmee u nieuwe artikelen kunt bestellen.

Als er iets retour wordt gestuurd en het bestelbedrag komt beneden de 50 euro dan zijn de verzendkosten niet meer gratis. Deze zullen dan in mindering worden gebracht op het retour te ontvangen bedrag.

Stel: U koopt voor 50 euro aan artikelen (deze worden binnen Nederland gratis verzonden) maar u stuurt voor 30 euro retour, dat zou dan betekenen dat u voor 20 euro aan artikelen houdt, zonder  hier verzendkosten voor te hebben betaald.
Wij hopen op uw begrip.

Voor België telt dezelfde regel, maar bij België verzenden we vanaf 100 euro gratis.

't Kralenstulpje spendeert weinig geld aan dure reclame. Wij investeren liever in service en betaalbare kwaliteit (u ziet de resultaten). Hierdoor is mond-tot-mond reclame echter uitermate belangrijk. Ons verzoek: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons weten op info@kralenstulpje.nl

Wat te doen bij klachten?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kralenstulpje.nl  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

't Kralenstulpje spendeert weinig geld aan dure reclame. Wij investeren liever in service en betaalbare kwaliteit (u ziet de resultaten). Hierdoor is mond-tot-mond reclame echter uitermate belangrijk. Ons verzoek: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons weten op info@kralenstulpje.nl

 

Niets van deze site mag zonder mijn uitdrukkelijke schriftelijke toestemming worden overgenomen "dit werk is auteursrechtelijk beschermd". (Copyright ©)

© 2009 - 2018 `t Kralenstulpje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd en wordt gebruikt om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Hotjar (tracking cookie): Wij gebruiken deze dienst om rapportages te krijgen over hoe onze bezoekers de website gebruiken. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.