Bestel & betaalinformatie
Kunt u de tekst op de site moeilijk lezen? Wanneer u de knop ctrl ingedrukt houdt (links onderin op uw toetsenbord) en dan op + drukt of met het wieltje van uw muis scrolt dan maakt u de tekst groter!
Welke voordelen heeft het om te bestellen bij 't Kralenstulpje?
1. 't Kralenstulpje is veilig en betrouwbaar, we
hebben een Webwinkel
Keurmerk,
2. We zijn 5 dagen van maandag t/m vrijdag per week
persoonlijk telefonisch bereikbaar op 0597-85 01 10
3. U kunt 7 dagen per week bij ons bestellen 24/7!
4. We verzenden alles met PostNL, dat is toch verreweg
de snelste en betrouwbaarste verzender.
5. Meer dan 20.000 artikelen meteen leverbaar vanuit
voorraad, een compleet aanbod bij één webwinkel.
6. We verzenden snel, zeker binnen 2 tot 3
werkdagen
7. We verpakken de bestelling leuk voor u in, vaak in
een organza cadeau zakje, indien mogelijk.
8. Wij doen nooit moeilijk over
ruilingen.
9. Niet goed, geld retour zie
voorwaarden.
10. Verzenden binnen Nederland kan al vanaf €. 1,95
11. Betalen via Ideal is bij ons gratis.
12. We bieden de mogelijkheid tot achteraf betalen via
Afterpay of Klarna.
13. Heeft u iets nodig wat er niet is, dan onderzoeken we de
mogelijkheid of we dit voor u kunnen gaan bestellen.
14. Wij luisteren graag naar uw tips en adviezen en proberen
altijd klantgericht te denken.
15. Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief dan komen
er regelmatig kortingsacties en gratis cadeautjes voorbij!
16. Vanaf een bepaald bestelbedrag kunt u een
gratis cadeautje meebestellen!
17. 't Kralenstulpje bestaat sinds 2010, dus jarenlange
ervaring op het gebied van kralen en bijbehorende materialen.
18. We hebben ook nog
staffel en ondernemerskortingen, klik hier!
19. We hebben heel veel verschillende betaalmethoden.
20. We hebben een
pagina boordevol inspiratie en een
gratis cursus sieraden maken!
21. Gratis verzending binnen
Nederland vanaf €. 25,00 - België en Duitsland vanaf €.
70,00
22. Betalen kan nu ook gratis via Tikkie wanneer u What's app
gebruikt! U kunt dan kiezen voor de betaaloptie: "Vooraf
overmaken"
Wanneer u in de opmerkingen schrijft "Tikkie" en uw mobiele nummer
heeft ingevuld, dan stuur ik u een tikkie. Zodra deze is voldaan
verzenden wij uw bestelling.
Webwinkelkeur
‘t Kralenstulpje is aangesloten bij Webwinkelkeur. Hierdoor bent u
er zeker van dat we aan alle regels voldoen waar webwinkels zich
aan moeten houden. Ook is onze webwinkel gecontroleerd door Bergman
juridisch advies op de privacywet en de naleving hiervan.
Actuele uitleveringstijd: binnen 1 á 3 werkdagen (na ontvangst van betaling)
A. Hoe kan ik bestellen?
B. Hoe kan ik betalen?
C. Algemene informatie.
D. Verzenden en de kosten.
E. Garantie
F. Afkoelingsperiode, recht van retour
G. Ruilingen en procedure.
A. Hoe kan ik bestellen?
In onderstaande korte video wordt stap voor stap uitgelegd hoe u een bestelling kunt plaatsen bij 't Kralenstulpje.
Als u iets wilt bestellen klikt u op het betreffende product en voegt u toe aan uw winkelwagen. Mocht u een vergissing hebben gemaakt dan kunt u op het X klikken en het product wordt uit het overzicht verwijderd.
U kunt de hoeveelheid aangeven die u wilt bestellen. En u kunt meteen zien wat u betaalt voor het verzenden. Als u verder wilt winkelen dan kunt op de knop klikken onderaan de bestelling. U komt weer terug bij de artikelen. Mocht u klaar zijn met bestellen dan klikt u op "Winkelwagen" boven aan de pagina.
U geeft uw betaal methode aan en klikt onderaan op “naar de kassa”. Hier voert u uw gegevens in. In het volgende veld bevestigt u de bestelling.
U krijgt automatisch een BTW factuur in PDF- bestand bij uw orderbevestiging meegezonden en anders tijdens het verzendberichtje.
Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
B. Hoe kan ik betalen?U kunt bij ons veilig betalen via Ideal, Tikkie, Afterpay,
Klarna, Creditcard, Paypal,
U kunt ervoor kiezen uw betaling af te halen aan de Stationsstraat 11a in Scheemda en hier contant en gepast betalen. |
![]() |
Betaalmethodes van Klarna
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34
Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan.
Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.
Achteraf Betalen
U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna . Algemene informatie over Klarna vindt u hier . Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.
Voor vragen kunt u bellen met de klantenservice van
Klarna:
https://www.klarna.com/nl/klantenservice/
Vragen over de betaling van uw bestelling? Neem contact met Klarna op!
Telefoon: 020 - 80 82 852
Openingstijden
Maandag - vrijdag | 8.00 - 20.00 uur |
Zaterdag | 9.00 - 13.00 uur |
Zondag | Gesloten |
Feestdagen | Gesloten |
AFTERPAY:
Indien u gekozen heeft om uw bestelling achteraf te betalen via
Afterpay, dan zult u binnen enkele dagen per mail een
betaaloverzicht van Afterpay ontvangen van waaruit u uw bestelling
kunt betalen. Afterpay verwerkt je gegevens om de betaling van je
bestelling af te ronden.
Meer informatie hierover vind je in onze betaal voorwaarden en
privacy statement op https://www.afterpay.nl/nl/consumenten
Gegevens voor betalingen via het AfterPay-systeem:
IBAN: NL24ABNA0598152180 Rekeninghouder: AfterPay te Heerenveen
Voor alle betalingen via het AfterPay-systeem gelden de algemene betalings-voorwaarden van Arvato Finance B.V., handelende onder de naam AfterPay, Postbus 434, 8440 AK Heerenveen, KvK-nummer 08203350, BTW-nummer NL8210.92.698.B01.
De Eenmanszaak 't Kralenstulpje, Stationsstraat 11a, 9679 EA Scheemda, KvK-nummer 01178528, BTW-nummer 1936.04.425.B01, houder van de webshop www.kralenstulpje., heeft haar vordering op u overgedragen aan AfterPay. Dit betekent dat u alleen nog kunt betalen op het hierboven genoemde rekeningnummer van AfterPay.
LET OP: - als je niet betaalt op het hierboven genoemde rekeningnummer, kan AfterPay je verplichten om nog eens te betalen;
- als u niet binnen de gestelde termijn betaalt, kan er bovenop de vordering minimaal € 40,00 aan buitengerechtelijke incassokosten aan je in rekening gebracht worden.
Voor vragen kunt u contact opnemen met Afterpay via klantenservice@afterpay.nl of +31 (0)20 7 230 270
Betalen bij afhalen: Bestellingen kunnen worden afgehaald aan de Stationsstraat 11a, 9679 EA te Scheemda, op werkdagen van van 9 :00 uur t/m 16.30 uur . Mocht dit niet lukken, dan kunt u beter kiezen voor verzenden.
ABN-AMRO:
Iban: NL82ABNA0497378515
BIC: ABNANL2A
T.n.v. E.M. de Jonge, Scheemda
Onder rembours is helaas niet mogelijk. Helaas worden pakketjes wel eens geweigerd en dan heeft 't Kralenstulpje wel de kosten gemaakt.
Af en toe krijgt ’t Kralenstulpje de vraag of het te betalen bedrag ook opgestuurd mag worden per post. We willen dat vanaf nu wel accepteren, maar het opsturen van geld is volledig voor eigen risico. We adviseren dan ook om dit aangetekend te doen. U kunt gewoon de bestelling plaatsen zoals gebruikelijk en dan kiezen voor de optie: Vooraf overmaken. In de opmerkingen vermeldt u dan dat u het geld per post gaat versturen.
Dit kunt u dan versturen naar:
’t Kralenstulpje
T.a.v. Esther de Jonge
Parklaan 2a
9679 HH Scheemda.
Zodra het geld door ons is ontvangen ontvangt u een berichtje dat uw pakket wordt verzonden.
C. Algemene informatie:
Kortingen bij kortingsacties zijn alleen geldig
wanneer u binnen 5 werkdagen heeft betaald.
Zaterdag en zondag zijn geen werkdagen.
Is er na 5 werkdagen nog geen betaling onderweg dan krijgt u van ons een nieuwe aangepaste orderbevestiging zonder de korting. Dit telt alleen voor acties.
Op speciaal voor u bestelde artikelen kan geen korting worden gegeven. U kunt per bestelling maar één kortingscode gebruiken. U dient dus een afweging te maken of u uw tegoed wilt gebruiken of mee wilt doen met een actie. U kunt dan uw tegoed later gebruiken, deze blijft onbeperkt geldig.
Belangrijk: Als u bijvoorbeeld bij een artikel ziet staan "op voorraad 2 stuks", dan kan dit ook betekenen dat er 2 setjes op voorraad zijn, afhankelijk van de omschrijving van het object. Voorbeeld 30 stuks kralen voor €. 1,50 (voorraad 2 stuks) Dit zijn dan 2 setjes van 30 kralen.
Let op: Wanneer er vermeld staat bij een artikel zilver, goud of
brons dan gaat dit om de kleur.
Ik verkoop vooralsnog geen echt goud. Wel verkoop ik echt zilver,
maar als dit het geval is, dan staat het erbij vermeld.
(Type) fouten: Het vullen van een webwinkel is mensenwerk. Ongetwijfeld zal er daarom hier en daar een foutje in zitten. Als dat tot onduidelijkheid of vragen leidt, stuurt u me dan alstublieft een mailtje.
Ruilen en reclamaties binnen 14 kalender dagen. Komt de reclamatie of verzoek tot ruiling na 14 kalender dagen dan bestaat de kans dat uw verzoek niet meer in behandeling kan worden genomen. Bij retouren en ruilingen altijd een kopie van de orderbevestiging of factuur bijvoegen. Zonder deze gegevens kunnen wij onmogelijk uw bestelling traceren en in behandeling nemen.
D. Verzenden en de kosten.
Zodra de betaling binnen is worden de artikelen vaak
dezelfde dag, soms binnen twee, maximaal
binnen 3 werkdagen naar u verzonden. Mocht het echt spoed
hebben, belt u dan even naar ons toe, we kunnen geen garanties
geven, maar we doen ons best om uw bestelling nog te verwerken mits
er voor 15:00 uur s'middag is besteld.
Via de mail kunnen wij geen "spoed" garanderen, we lezen de mail
ook vaak pas s'avonds. Ook kunnen we vooraf niet zeggen hoe snel
PostNL is. Dus garanties voor: "de volgende dag in huis" kunnen we
helaas nooit geven. Op zaterdag en zondag zijn we gesloten en
worden er dus geen bestellingen verwerkt.
Verzendkosten
Wij verzenden uw bestelling via PostNL. Voor verzending gelden de
algemene voorwaarden van PostNL.
Hieronder staan de tarieven waaruit u tijdens het bestelproces kunt kiezen:
Land |
Verzendkosten |
Gratis verzending vanaf |
---|---|---|
Nederland Brievenbuspost postzegels |
€. 3,95 |
€. 50.00 |
Nederland Brievenbuspakje met track & trace |
€. 4,25 |
€. 50,00 |
Nederland Pakketpost met track & trace |
€. 6,95 |
€. 50,00 |
België, Duitsland, Luxemburg verzekerd met track & trace | €. 7,95 | €. 70,00 |
Zendingen naar andere landen op aanvraag.
Heeft u voor brievenbuspost gekozen maar het blijkt niet door de brievenbus te passen? Dan krijgt u hiervan achteraf bericht om het restant bedrag nog over te maken. Uw bestelling kan hierdoor vertaging oplopen. Let er op dat u uw adresgegevens goed heeft ingevuld.
De verzendkosten die u in de winkelwagen ziet voor Nederland zijn geschatte verzendkosten. Deze kunt u later zelf aanpassen in brievenbuspost, brievenbuspakje of (verzekerde) pakketpost. Ook kunt u kiezen voor een PostNL afhaal locatie, aangezien dit alleen kan voor pakketten is de prijs hiervan €. 6,95. Past het wel door de brievenbus? Dan maken we er in dit geval pakketpost van, we plakken er een etiket voor pakketpost op.
Verzenden wij met postzegels dan is het tarief incl.betaalkosten, handelings- en verpakkingskosten.
Heeft u voor brievenbuspost gekozen maar het blijkt niet door de brievenbus te passen? Dan krijgt u hiervan achteraf bericht om het restant bedrag nog over te maken. Uw bestelling kan hierdoor vertaging oplopen. Let er op dat u uw adresgegevens goed heeft ingevuld.
De verzendkosten die u in de winkelwagen ziet voor Nederland zijn geschatte verzendkosten. Deze kunt u later zelf aanpassen in brievenbuspost, brievenbuspakje of (verzekerde) pakketpost. Ook kunt u kiezen voor een PostNL afhaal locatie, aangezien dit alleen kan voor pakketten is de prijs hiervan €. 6,95. Past het wel door de brievenbus? Dan maken we er in dit geval pakketpost van, we plakken er een etiket voor pakketpost op.
Verzenden wij met postzegels dan is het tarief incl.betaalkosten, handelings- en verpakkingskosten.
Uw winkelwagentje wordt helaas nog niet bewaard. Als u afsluit dan gaat uw bestelling verloren. Zijn er nog vragen? Bel ons op: 0597-85 01 10 of stuur een mail naar: info@kralenstulpje.nl
Klachten en reclamaties omtrent verzending dienen een week, doch uiterlijk binnen 14 dagen na verzenddatum schriftelijk aan ons te zijn gemeld, via info@kralenstulpje.nl anders kunnen wij geen onderzoek meer opstarten via PostNL. Na 14 dagen kunnen wij klachten omtrent bezorging niet meer in behandeling nemen.
E. Garantie:
U heeft bij 't Kralenstulpje natuurlijk recht op een deugdelijk
product. Een product moet voldoen aan de verwachtingen die de
consument ervan mag hebben. Voldoet een product niet aan wat een
consument redelijkerwijs mag verwachten op basis van de
koopovereenkomst? Dan kan er sprake zijn van ‘non
conformiteit’.
In dat geval zal 't Kralenstulpje het product repareren of
vervangen. Dat moet wel binnen een redelijke termijn gebeuren.
Wat is een ondeugdelijk product?
Een product dat niet aan de verwachtingen voldoet die een consument ervan mag hebben, kan ondeugdelijk zijn. Een product is ondeugdelijk als het:
niet (goed) werkt
niet compleet is
het een onjuist product is
beschadigd is
niet werkt zoals door de verkoper of de
fabrikant in bijvoorbeeld reclame is toegezegd
niet voldoet aan de opgegeven specificaties
Retourzending bij klachten dienen te geschieden in de originele verpakking volgens onze instructies* of anders dient u de verzendkosten zelf te voldoen. * U dient vooraf een mail naar ons te sturen wilt u voor gratis retourzending in aanmerking komen, zodat wij u vooraf instructies kunnen geven.
De Afnemer is verplicht de producten bij aflevering nauwkeurig
te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden.
Maat- kleur, en kwantiteitsverschillen binnen een marge van 5% ten
opzichte van de op de internetsite afgebeelde producten zijn niet
voor reclame vatbaar en gelden derhalve als een levering binnen de
normen van de gesloten overeenkomst.
Indien de Afnemer van mening is dat de producten niet aan het in de
overeenkomst bepaalde beantwoorden, dient de Afnemer hiervan binnen
veertien (14) kalender dagen na aflevering van de producten melding
te doen aan`t Kralenstulpje.
F. Afkoelingsperiode, recht van retour
1. Nadat de particuliere klant het door hem/haar bestelde product heeft ontvangen, heeft deze klant de bevoegdheid om binnen veertien(14) kalender dagen na de ontvangst van dit product, de onderliggende overeenkomst met ‘t Kralenstulpje te ontbinden. Hierna heeft de klant nog eens 14 kalenderdagen de tijd om het product retour te zenden. De klant hoeft hiervoor geen reden op te geven. Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dan kunt u hiervoor dit formulier in te vullen. Deze kunt u hier downloaden.
Bij retourzending heeft ‘t Kralenstulpje naast vergoeding van de gemaakte kosten recht op een naar redelijkheid vast te stellen deel van de totale vergoeding, met inachtneming van de reeds verrichte werkzaamheden.
De verzendkosten voor de retourzending binnen Nederland voor de koper zijn naar schatting €. 6,95.
Stuurt u iets retour en komt u dan met uw bestelbedrag onder de 50 euro uit (voor Belgie 100 euro) en heeft u gratis verzenden gekregen? Dan brengen we alsnog de door ons gemaakte verzendkosten in mindering op het retour te ontvangen bedrag.
Stuurt u als particuliere klant de gehele bestelling retour? Dan ontvangt u het gehele factuurbedrag retour.
Uitzonderingen
Niet particuliere klanten, zoals bedrijven, instellingen en verenigingen kunnen bij 't Kralenstulpje wel ruilen, maar geen gebruik maken van het ontbindingsrecht. Het retourrecht of ontbindingsrecht geldt niet bij afname artikelen welke `t Kralenstulpje speciaal voor u moet bestellen zoals bijvoorbeeld gepersonaliseerde naam labeltjes. Deze vallen onder de leveringen die speciaal in opdracht van de consument zijn verricht.
2. Indien de klant de overeenkomst ingevolge artikel 7.1 van onze voorwaarden wenst te ontbinden, dient de klant dit schriftelijk (via e-mail, of brief) binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen aan ‘t Kralenstulpje te melden. De klant dient het product - na overleg met ‘t Kralenstulpje - te sturen naar een door ‘t Kralenstulpje vastgesteld retouradres. Dit dient te gebeuren in de originele verpakking voorzien van naam, adres en ordernummer. Retourzendingen welke niet zijn voorzien van een briefje met naam, adres en ordernummer, kunnen door ons helaas niet in behandeling worden genomen omdat we deze niet kunnen traceren.
3. Niet retour genomen worden: gepersonaliseerde sieraden en labeltjes en producten die niet geschikt zijn om te worden teruggestuurd om gezondheidsredenen of hygiëne. Denk hierbij aan oorbellen, oorbellenhaakjes, piercings en tandkristallen.
G. Ruilingen en procedure:
Retournering & ruilingen van een artikel dient altijd plaats te vinden in overleg met ‘t Kralenstulpje.
Neem daarom altijd vooraf contact met ons via info@kralenstulpje.nl op indien u een artikel wilt retourneren. Vermeld hierbij altijd een ordernummer. "U heeft het recht uw bestelling tot 14 kalender dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 kalender dagen om uw product retour te sturen. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van uw bestelling.
Vult u bij een ruiling indien mogelijk dit formulier in en stuur dit samen voldoende gefrankeerd met als het kan een kopie van uw factuur of orderbevestiging en de retourzending naar:
't Kralenstulpje
T.a.v. Esther de Jonge
Parklaan 2a
9679HH Scheemda
Let op! Dit is het enige juiste retour adres. De Stationsstraat 11a is een bezoekadres, we kunnen hier geen post ontvangen!
Verzending aan ‘t Kralenstulpje
Een retourzending is voor rekening en risico van u als koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van een retourzending.
Uw retourzending dient verpakt te zijn in de originele verpakking en het liefst voorzien te zijn van een retour formulier of (een kopie van) de orderbevestiging of factuur. Op deze orderbevestiging/factuur dient u duidelijk te vermelden welk artikel u retour stuurt.
Onvolledige retourzendingen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen omdat deze door ons niet zijn te traceren.
Hier kunt u het retour formulier downloaden
Zodra de artikelen goed bij ons binnen zijn gekomen krijgt de particuliere klant van ons het geld retour of in overleg een kortingscode waarmee u de nieuwe artikelen kunt bestellen. De niet particuliere klant zoals zakelijke klanten krijgen van ons een kortingscode waarmee u nieuwe artikelen kunt bestellen.
Als er iets retour wordt gestuurd en het bestelbedrag komt beneden de 35 euro dan zijn de verzendkosten niet meer gratis. Deze zullen dan in mindering worden gebracht op het retour te ontvangen bedrag.
Stel: U koopt voor 35 euro aan artikelen (deze
worden binnen Nederland gratis verzonden) maar u stuurt voor 10
euro retour, dat zou dan betekenen dat u voor 25 euro aan artikelen
houdt, zonder hier verzendkosten voor te hebben betaald.
Wij hopen op uw begrip.
Voor België telt dezelfde regel, maar bij België verzenden we vanaf
50 euro gratis.
't Kralenstulpje spendeert weinig geld aan dure reclame. Wij investeren liever in service en betaalbare kwaliteit (u ziet de resultaten). Hierdoor is mond-tot-mond reclame echter uitermate belangrijk. Ons verzoek: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons weten op info@kralenstulpje.nl
Wat te doen bij klachten?
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kralenstulpje.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
't Kralenstulpje spendeert weinig geld aan dure reclame. Wij investeren liever in service en betaalbare kwaliteit (u ziet de resultaten). Hierdoor is mond-tot-mond reclame echter uitermate belangrijk. Ons verzoek: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons weten op info@kralenstulpje.nl
Niets van deze site mag zonder mijn uitdrukkelijke schriftelijke toestemming worden overgenomen "dit werk is auteursrechtelijk beschermd". (Copyright ©)
Klik hier om terug te gaan naar Klantenservice