Bestel & betaalinformatie

Kunt u de tekst op de site moeilijk lezen? Wanneer u de knop ctrl ingedrukt houdt (links onderin op uw toetsenbord) en dan op + drukt of met het wieltje van uw muis scrolt dan maakt u de tekst groter!

Welke voordelen heeft het om te bestellen bij 't Kralenstulpje?

Logo Kralenstulpje

1.   't Kralenstulpje is veilig en betrouwbaar, we hebben een Webwinkel Keurmerk,
2.    We zijn 5 dagen van maandag t/m vrijdag per week persoonlijk telefonisch bereikbaar op 0597-85 01 10
3.    U kunt 7 dagen per week bij ons bestellen 24/7!
4.    We verzenden alles met PostNL, dat is toch verreweg de snelste en betrouwbaarste verzender.
5.    Meer dan 25.000 artikelen meteen leverbaar vanuit voorraad, een compleet aanbod bij één webwinkel.
6.    We verzenden snel, zeker binnen 2 tot 3 werkdagen
7.    We verpakken de bestelling leuk voor u in, vaak in een organza cadeau zakje, indien mogelijk.
8.    Wij doen nooit moeilijk over ruilingen.
9.    Niet goed, geld retour zie voorwaarden.
10.  Verzenden binnen Nederland vanaf €. 2,95
11.  Betalen via Ideal is bij ons gratis.
12.  We bieden de mogelijkheid tot achteraf betalen via Afterpay of Klarna.
13.  Heeft u iets nodig wat er niet is, dan onderzoeken we de mogelijkheid of we dit voor u kunnen gaan bestellen.
14.  Wij luisteren graag naar uw tips en adviezen en proberen altijd klantgericht te denken.
15.  Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief dan komen er regelmatig kortingsacties en gratis cadeautjes voorbij!
16.  Vanaf een bepaald bestelbedrag kunt u een gratis cadeautje meebestellen!
17.  't Kralenstulpje bestaat sinds 2010, dus jarenlange ervaring op het gebied van kralen en bijbehorende materialen.
18.  We hebben ook nog staffel en ondernemerskortingen, klik hier!
19.  We hebben heel veel verschillende betaalmethoden.
20.  We hebben een pagina boordevol inspiratie en een gratis cursus sieraden maken!
21.  Gratis verzending binnen Nederland vanaf €. 50,00 - België en Duitsland vanaf €. 70,00 (behalve bij afhalen op Post locatie)
22.  Betalen kan nu ook gratis via Tikkie wanneer u What's app gebruikt! U kunt dan kiezen voor de betaaloptie: "Vooraf overmaken"
Wanneer u in de opmerkingen schrijft "Tikkie" en uw mobiele nummer heeft ingevuld, dan stuur ik u een tikkie. Zodra deze is voldaan verzenden wij uw bestelling.

Webwinkelkeur keurmerk

‘t Kralenstulpje is aangesloten bij Webwinkelkeur. Hierdoor bent u er zeker van dat we aan alle regels voldoen waar webwinkels zich aan moeten houden. Ook is onze webwinkel gecontroleerd door Bergman juridisch advies op de privacywet en de naleving hiervan.

Actuele uitleveringstijd: binnen 1 á 3 werkdagen (na ontvangst van betaling)

A. Hoe kan ik bestellen?
B. Hoe kan ik betalen?
C. Algemene informatie.
D. Verzenden en de kosten.
E. Garantie
F. Afkoelingsperiode, recht van retour
G. Ruilingen en procedure.

A. Hoe kan ik bestellen?

Als u iets wilt bestellen klikt u op het betreffende product en voegt u toe aan uw winkelwagen. Mocht u een vergissing hebben gemaakt dan kunt u op het X klikken en het product wordt uit het overzicht verwijderd.

U kunt de hoeveelheid aangeven die u wilt bestellen.Mocht het niet lukken dan kunt u ons bellen op: 0597-85 01 10 of stuur ons een mail naar info@kralenstulpje.nl dan helpen wij u.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

B. Hoe kan ik betalen?

Hier leest u alles over de betaalopties en de kosten.

Achteraf betalen:

Hier leest u alles over achteraf betalen.

Afhalen: Bestellingen kunnen alleen na telefonische afspraak worden afgehaald aan de Parklaan 2a, 9679 HH te Scheemda, op werkdagen van van 9 :00 uur t/m 13:00 uur. Mocht dit niet lukken, dan kunt u beter kiezen voor verzenden.

ABN-AMRO:

Iban: NL82ABNA0497378515
BIC:   ABNANL2A
T.n.v. E.M. de Jonge, Scheemda

Onder rembours is helaas niet mogelijk. Helaas worden pakketjes wel eens geweigerd en dan heeft 't Kralenstulpje wel de kosten gemaakt.

Af en toe krijgt ’t Kralenstulpje de vraag of het te betalen bedrag ook opgestuurd mag worden per post. We willen dat vanaf nu wel accepteren, maar het opsturen van geld is volledig voor eigen risico. We adviseren dan ook om dit aangetekend te doen. U kunt gewoon de bestelling plaatsen zoals gebruikelijk en dan kiezen voor de optie: Vooraf overmaken. In de opmerkingen vermeldt u dan dat u het geld per post gaat versturen.

Dit kunt u dan versturen naar: 

’t Kralenstulpje
T.a.v. Esther de Jonge
Parklaan 2a
9679 HH Scheemda.

Zodra het geld door ons is ontvangen ontvangt u een berichtje dat uw pakket wordt verzonden.

C. Algemene informatie:

Kortingen bij kortingsacties zijn alleen geldig wanneer u binnen 5 werkdagen heeft betaald.
Zaterdag en zondag zijn geen werkdagen.

Is er na 5 werkdagen nog geen betaling onderweg dan krijgt u van ons een nieuwe aangepaste orderbevestiging zonder de korting. Dit telt alleen voor acties.

Op speciaal voor u bestelde artikelen kan geen korting worden gegeven. U kunt per bestelling maar één kortingscode gebruiken. U dient dus een afweging te maken of u uw tegoed wilt gebruiken of mee wilt doen met een actie. U kunt dan uw tegoed later gebruiken, deze blijft onbeperkt geldig.

Belangrijk: Als u bijvoorbeeld bij een artikel ziet staan "op voorraad 2 stuks", dan kan dit ook betekenen dat er 2 setjes op voorraad zijn, afhankelijk van de omschrijving van het object. Voorbeeld 30 stuks kralen voor €. 1,50 (voorraad 2 stuks) Dit zijn dan 2 setjes van 30 kralen.

Let op: Wanneer er vermeld staat bij een artikel zilver, goud of brons dan gaat dit om de kleur.
Ik verkoop vooralsnog geen echt goud. Wel verkoop ik echt zilver, maar als dit het geval is, dan staat het erbij vermeld.

(Type) fouten: Het vullen van een webwinkel is mensenwerk. Ongetwijfeld zal er daarom hier en daar een foutje in zitten. Als dat tot onduidelijkheid of vragen leidt, stuurt u me dan alstublieft een mailtje.

D. Verzenden en de kosten

Zodra de betaling binnen is worden de artikelen vaak dezelfde dag, soms binnen twee, maximaal binnen 3 werkdagen naar u verzonden. Mocht het echt spoed hebben, belt u dan even naar ons toe, we kunnen geen garanties geven, maar we doen ons best om uw bestelling nog te verwerken mits er voor 13:00 uur s'middag is besteld.
Via de mail kunnen wij geen "spoed" garanderen, we lezen de mail ook vaak pas s'avonds. Ook kunnen we vooraf niet zeggen hoe snel PostNL is. Dus garanties voor: "de volgende dag in huis" kunnen we helaas nooit geven. Op zaterdag en zondag zijn we gesloten en worden er dus geen bestellingen verwerkt.

Hier leest u alles over verzenden en de kosten hiervan.

Uw winkelwagentje wordt helaas nog niet bewaard. Als u afsluit dan gaat uw bestelling verloren. Zijn er nog vragen? Bel ons op: 0597-85 01 10 of  stuur een mail naar: info@kralenstulpje.nl

E - Garantie

F - Recht van retour

G  - ruilingen

Klachten en reclamaties over verzending

Klachten en reclamaties omtrent verzending dienen een week, doch uiterlijk binnen 14 dagen na verzenddatum schriftelijk aan ons te zijn gemeld, via info@kralenstulpje.nl anders kunnen wij geen onderzoek meer opstarten via PostNL. Na 14 dagen kunnen wij klachten omtrent bezorging niet meer in behandeling nemen.

Is er een zending vermist bij PostNL? Dan vragen wij u om even 5 dagen te wachten en ons daarna een mail te sturen. Wij sturen u dan een "niet ontvangen verklaring". Dit kan c.a. 10 dagen nadat u uw pakket zou moeten hebben ontvangen. PostNl geeft een levertijd aan van tien dagen. Wij houden 5 dagen aan. Deze verklaring kunt u ondertekenden en per mail aan ons retourneren. Met deze verklaring kunnen wij een onderzoek opstarten en navraag doen bij de postbezorger, ongeacht of het om een pakket gaat of om een brievenbuspakje. Dit doen we via My Parcel. My Parcel kan net iets meer dan PostNL. Zodra we dit formulier getekend retour hebben ontvangen, sturen wij u een nieuwe zending toe, dus u loopt geen enkel risico bij 't Kralenstulpje.

Als er iets niet goed is met uw bestelling dan kunt u dit uiterlijk binnen 14 dagen melden via info@kralenstulpje.nl samen met een foto. Na 14 dagen kunnen wij uw klacht niet meer in behandeling nemen, dus controleer uw bestelling meteen goed als het binnen komt.

Als u een bestelling heeft geplaatst en (een deel van) de bestelling wilt retourneren, leest u dan hier onze retourenprocedure.

't Kralenstulpje spendeert weinig geld aan dure reclame. Wij investeren liever in service en betaalbare kwaliteit (u ziet de resultaten). Hierdoor is mond-tot-mond reclame echter uitermate belangrijk. Ons verzoek: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons weten op info@kralenstulpje.nl

Niets van deze site mag zonder mijn uitdrukkelijke schriftelijke toestemming worden overgenomen "dit werk is auteursrechtelijk beschermd". (Copyright ©)

 

 

Klik hier om terug te gaan naar Klantenservice

 

 

Waarom winkelen bij 't Kralenstulpje?

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van 't Kralenstulpje met kortingen en cadeautjes!

Ook krijgt u meteen na aanmelding een Gratis E-book met Tutorials van 't Kralenstulpje met meer dan 100 pagina's aan voorbeelden van zelfgemaakte sieraden! De download link ontvangt u meteen in de bevestigingsbericht in uw browser.
Aanmelden
© 2009 - 2022 kralenstulpje.nl | sitemap | rss